Blog Archive

8 nov. 2012

Micaela Svarar



Här har ni lite svar på tal, ställ gärna fler frågor  om det finns något du undrar över som du vill veta om mig så svarar jag kanske eller klart jag gör :)
  • Anonym på 2012-11-06
  • Vem hoppas du vinner president valet? Obama eller Romney? på Frågestund                           Svar: Jag hoppadepå Obama och som tur var så vann han också :)


  • Anonym på 2012-11-06
  • Har du någon ny kille på g? Gillar du någon? på Frågestund                                                        Svar: Om jag har en kille på g? mhm nej det har jag faktiskt inte och jag vet inte riktigt hur jag känner men jag gillar en kille kan jag säga men om det är tillräckligt för att bli något vet jag ej. Sen vet jag att denna kille bor väldigt långt bort men vi får väl se...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar