Blog Archive

4 nov. 2012

Lovet snart slut

Känns fruktansvärt att säga det men snart är detta höstlov slut och imorgon är det dags att gå till skolan igen, hur jobbigt det ens känns. Huvudsaken är att jag kommer från en toppen vecka i Frankrike där jag fått lära känna en massa nya människor. Behövde verkligen komma bort från sverige och mitt liv ett tag och bara få tänka hur jobbigt det än var ibland men skönt nu efter.

Vi som åkte bussen tillsammans ner var:
Michaela, Sara, Sabina, Monne, Erik, Axel, Suss, Emil, Pamela,
Britta, Isabella, Jesscia, Fannie, Gabriella, Alwine, Måns, Filippa,
Kitija, Kattis, Alexander, Fanny, Jonathan och Jasmine
Det var vi som var från Skärholmen, Ekerö och Boos församlingar som åkte bussen ner tillsammans till Taizé och kul hade vi också. 

I min bibelgrupp så var det dessa personer som var med i den:
Michaela, Hugo, Britta, Erik, Emil, Josefine, IdaMira, Gerard, CarlEric, Linnea.
De var kul att lära känna dessa också!! nu ska jag se the menatlist!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar