Blog Archive

9 nov. 2012

Kanon sl

Tycker det är jätte imponerande att varann buss här i Stockholm har kort grejen trasig. Alltså där man läger slkortet när du kliver på. Vad är det sådant fall för mening att slösa bort pengar på att köpa det.

Aja nu har jag fått ut min aggression på morgonen så god morgon på er. Skypade som vanligt med h igår och vi snackade endast till 23tiden. Sen somnade jag direkt vilket var toppen skönt.

Ska idag se till att ringa Anna som vart vikarie för mina grupper och se hur det ligger till där. Längtar till imorgon då jag får träffa mina nya grupper för första gången.  där jag har några kvar från min gamla och några nya. Spännande värre tycker jag iallafall för jag älskar mitt jobb för det är underbara föräldrar och barn, sedan har jag ju också toppen kollegor som ställer upp på en.

Har svenska prov idag, har dock inte plugga så mycket men det borde inte vara så svårt. Men innan dess ska jag ha media så hinner kanske läsa igenom texten en gång iallafall. Som sista lektion har jag matte som jag inte ser fram emot men dock måste det göras. Sen är det ju helg!! Helt underbart ju!

Nej huru ni, kan ju inte sitta och blogga hela dagen trots att jag har tusen grejer att säga. Men ska snart kliva av bussen så har liksom inte tid. Ni får ha en toppen dag och glöm ej att ta hand om varandra!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar