Blog Archive

21 nov. 2012

Hur mycket till klarar jag av

Hade aldrig trott att det skulle ta så mycket energi att jobba och gå i skolan samtidigt. Men ju mer hösten har gått så har jag börja känna stressen och den eviga tröttheten.

Just nu hinner jag inte med mig själv. För jag har skolan, jobbet och juniorerna där jag är ledare. Sen på det har jag läxor, kurser med jobbet där vi också får läxor, gå till kurator och psykolog, göra mina kogmed övningar. Sen däremellan försöker jag klämma in vänner och familjen.
Denna vecka har jag knappt vart hemma och inte förra veckan heller. Vet inte hur mycket till jag orkar, hade behövt en hjälpande hand just nu. För kan inte tänka klart ens. Har inte haft denna känsla sen i nian då jag också får kände mig utbränd.

Behövde skriva av mig mina känslor!

1 kommentar:

  1. Victoria Strömvall22 november 2012 kl. 12:03

    Jag finns alltid här om du vill prata <3

    SvaraRadera