Blog Archive

13 nov. 2012

13/11

1 månad kvar till lucia, tänka sig vad tiden kan gå fort ibland alltså, jag längtar iallafall efter jullov kan jag tala om. Har iallafall precis haft utvecklingssamtal och trots att jag är myndig ville jag att pappa skulle vara med så att vi fick med allt. Om ni förstår vad jag menar, är ju faktiskt ganska glömsk!

Försökte lägga upp ett inlägg igår på mobilen men vet inte vad min telefon har för problem för den ville tydligen inte publicera den så får fixa det när jag kommer hem ikväll. Var iallafall inne i stan med Victoria och diskuterade allt mellan himmel och jord vilket var ganska skönt. Behövde prata ur mig med någon som faktiskt fattar vad jag pratar om och dessutom inte känner folk i min omgivning så bra heller. Nej nu ska jag se till att jobba lite med skoltidningen!

Hörs senare idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar