Blog Archive

12 okt. 2012

Seg, trött

Känner mig inte 100% men men jag får skylla mig själv, tog kanske en för mycket öl men men det kan jag inte ändra nu. Kan tala om att det har snurrat ganska mycket idag sen när jag kom hem igår var jag tvungen att hålla i kudden för det kändes som hela sängen snurrade. Men efter lunchen blev jag lite piggare iallafall men långt kvar tills jag känner mig 100% på topp tror jag. hahah.
Som ni ser på bilden ser jag ganska sliten ut också haha.



Natalie körde hem mig men det var en riktig trevlig kväll med de kollegor som var där och jag var inte hemma förrän vi ett i natt. De som drog sist var jag, Natalie, Therese, Alex, Daniel, Sara, och såklart våra två chefer. Riktigt mysigt var det..

Ska ta och hoppa in i duchen och fixa mig lite :)

1 kommentar: