Blog Archive

1 okt. 2012

Knasigt värre

Gud vad jag hatar måndagar men äntligen är jag hemma igen efter en hel dag i skolan och kan bara säga att mitt matte prov gick väl sådär. Det gjorde det för de flesta om man lyssnade på alla runt omkring mig så är inte ensam om att det gick halv bra. Däremot gick Idrotts läxförhöret mycket bättre och tog en kvart att göra.

Men jag var så sprallig på eftermiddagen att jag bara hoppade runt och larvade mig, antar att jag inte såg klok ut. Men kul hade jag iallafall och sen pallar jag inte bry mig vad alla andra tycker längre för då skulle jag inte kunna leva. För alla har så mycket förut fattade meningar när det gäller Asperger och ADHD och tror de vet vad det innebär. Speciellt vissa människor och det stör mig men orkar inte längre bry mig för att det är de som är idioter som har dessa förutfattade meningarna. Tycker bara det är pinsamt att man tror man vet så mycket!!

Oj det där blev lite annat än vad jag skulle skriva om men kom och tänka på det nu när jag satt och funderade. För har ju psykologi och där hör man mycket förutfattade meningar som de tror på om ADHD och Asperger. Vilket är ganska tragiskt!

Aja skriver lite senare kanske :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar