Blog Archive

26 okt. 2012

HÖSTLOV

Jippie då var höstlovet här och imorgon drar jag till Frankrike tillsammans med några underbara människor bland annat Kattis, Michaela, Fanny, Pamela och Sara. Såklart är det flera men det är dem jag känner allra bäst och som jag också tidigare år har åkt med ner dit. Det ska bli riktigt jävla kul och jag bara längtar tills imorgon då bussen går ifrån Bredäng.

Min kusin Annas födelsedags presenter :)
däribland hon fick 20pack kondomer eftersom hon nu förtiden
är byxmyndig! haha XD
Min mosters fina tårta :)
Haft fullt upp denna vecka för har firat min moster som fyllt 50, kusin som fyllt 15 och sen har jag även varit med min kompis till hennes lillasysters grav då hon skulle blivit fjorton år i tisdags.
Min vän Petras lillasyster skulle i tisdags fyllt 14år!
Sandra Carlsson vila i frid!
Därför har det inte blivit så mycket bloggande men nu fick ni ju upp lite bilder också så ni får se lite ifrån min vardag. Sen kanske ni märkt att min blogg ändrats lite och det är gjort av Victoria dock har vi lite problem med headern men den kommer så snart hon har tid att fixa den.

Nu ska jag bara chilla fram tills ishockeyn som jag ska se på tv sedan blir det packa lite det sista men annars blir det en lugn sista kväll då jag är ensam hemma. Mamma är ute med jobbet, brorsan ska tävla och självklart är det där du hittar min pappa också. 

Hörs senare :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar