Blog Archive

5 okt. 2012

5/10

God morgon eller rättare sagt god förmiddag!!

Det blev ingen skola för mig idag utan blev att stanna hemma och tänkte att jag skulle försöka städa lite här men det är så tråkigt. Fast det måste göras tyvärr för det är väldigt stökigt och damas måste det göras också..
Ska se på ishockey på tv:n ikväll för Leksand ska spöa skiten ur Djurgården ikväll, det hade varit kul att se matchen live från arenan. Men bor man i Stockholm så gör man det ju tyvärr så får överleva med hjälp av en tv och tjaffsa med pappa om vad vi båda tycker är rätt och fel. 

Just det måste även planera morgon dagens lektioner för ska ju jobba imorgon men nu har ju Natalie tagit körkort så nu blir man ju upplockad på morgonen. Tur att någon tar körkort iallafall kanske dags för mig att sätta fart också med min övningskörning igen för har inte övningskört på över ett halvår nu. Fy Skäms på mig! Men har liksom haft andra prioriteringar som skolan fast känner nu att det skulle vara väldigt skönt med ett körkort så man kunde åka bil till skolan varje morgon. Då skulle jag ínte behöva tänka på buss tider hela tiden som ej går ihop.

Ska se vidare på DH vi hörs lite senare :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar