Blog Archive

3 okt. 2012

3/8

GODMORGON!!!

Då var det onsdag igen då, halva veckan har alltså gått och det känns ju helt fantastiskt eller hur? Ska strax ta och sminka färdigt mig för har nämligen skolfoto idag och då måste man se relativt bra ut iallafall. För denna skolkatalog kan tre olika skoler till se på och då kan man ju inte se ut som skit.

Efter skolan är det bara att dra till Chefen i borta i Bromma sen blir det med min älskade juniorer innan jag får åka hem och plugga. Dessutom måste jag planera morgondagens simlektion eftersom jag hoppar in som vikarie för Anna. Vill inte komma som oförberedd för det är deras näst sista lektion så då måste jag ju leverera eller hur? Vi får väl se om jag lyckas eller inte :)

Nej detta har jag ej tid med ska sminka färdigt mig nu :) hörs senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar