Blog Archive

23 sep. 2012

Toppen helg!

Ska strax ta och äta lite middag innan jag kan börja slappna av ordentligt, kanske städa upp lite innan mamma och pappa kommer hem. Har även lovat mamma att jag ska bädda brorsans säng eftersom han kommer hem så sent ifrån tävlingarna som han varit på i helgen! Fick reda på att min underbara lillebror tog BRONS i 200 fjärilsim! Så stolt syster är jag!!



Har ju haft Natalie sovandes här i helgen och vi bestämde redan på lördags morgonen att vi skulle köra ett saltkråkan maraton. Så vi har sett alla "Vi på Saltkråkan" utan den sista filmen när Skrållan får ett syskon och de träffar de där tjuvarna på den där ön. Den är typ den bästa filmen av alla!
Vi har verkligen haft en toppen helg och som jag har skratt under dessa två dagar. Tror vi båda två hade himlans kul och det var helt underbart att se på barn film. Kändes verkligen som gamla dagar då man var liten och såg dessa filmer. Dessutom är de är ju underbara skådespelare allihopa som är med i filmerna.


Ska skriva in ett till inlägg med bara om Saltkråkan! hihi :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar