Blog Archive

18 sep. 2012

Segare än segast

Känner mig just nu segare än segast men det släpper förhoppningsvis när jag har fått i mig lite mat, men ska nog försöka gå och lägga mig ganska tidigt. Ska iallafall följa Leksands match på everysport och som ni märkte senast de spelade så lägger jag ut varje period. Detta gör jag eftersom jag brinner för mitt Leksands IF och dessutom gjorde jag mycket sådant förr speciellt i min gamla blogg.

Har idag iallafall lyckats få ihop en hel text om Anna från interjuven nu ska jag bara läsa igenom den och dessutom rätta och förbättra innan jag ska skicka den till Anna så hon kan godkänna. Så har lite kvar men nästa vecka på fredag så måste det vara klart att skickas till tryckeriet så det blir fullt ös nästa lektion. Sen imorgon så ska vi till flottsbro med klassen för att orientera, plocka svamp och bygga vindskydd, känner mig så där lagom taggad inför det. Jag hoppas att jag iallafall kan få fint väder imorgon för har ingen lust att gå om det regnar eller något sådant som ni kanske förstår.
Aja nu ska jag äta men vi hörs senare :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar