Blog Archive

30 sep. 2012

Känner mig helt däckad

Det är så skönt att ligga här under täcket. Verkligen älskar min säng det enda som saknas är någon som delar den med mig. Men det bästa med att sova ensam är att jag kan snurra runt hur mycket jag vill.

Det blev ett bra slutet på helgen och mycket tack vare min underbara familj. Men också polisen sim och Conrad! Kommer somna som en däckad säl. Önskar att jag kunde gå i idé nu när det börja närma sig vinter månaderna.

Nej nu måste jag sova för imorgon har jag matte prov. Känner mig jätte nervös inför det, behöver en special lärare i det i år tror jag. Ska snacka med Monica imorgon och dessutom ska jag snacka med specialpedagogen i skolan så jag kan göra psykologi provet. För var sjuk när de andre gjorde det.

Aja blev ett ganska långt inlägg men nu ska jag sova. God natt alla mina underbara läsare! Sov sött! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar