Blog Archive

25 sep. 2012

Inge bra humör idag

Är absolut inte på något bra humör idag, det som hände igår sitter kvar på min irritation näthinna och dagen började med att datan i skolan jävlades med mig. Egentligen vill jag bara hem och begrava mig under täcket men det går ju dock inte alltid och speciellt inte idag. Ska ta och träffa N efter skolan och när hon slutat jobbat för behöver diskutera av mig min irritation.

Sitter just nu och väntar på svar från Anna samt att jag sitter och funderar lite om nästa skoltidning som ska skrivas sedan. Tror jag ska gå och köpa lite godis för allt känns uselt just nu, förlåt för att jag gnäller men det är verkligen en sådan dag för mig idag. Behöver lite tips på vad man kan göra för att irritationen ska släppa!! Om ni har ett tips skriv gärna in en kommentar behöver all hjälp jag kan få för min hjärna har slutat fungera.
Aja måste koncentrara mig lite på skolan kanske trots att jag inte har någon speciellt stor lust just nu men det är som det är. Alla dagar kan ju inte vara perfekta, gud vad tråkigt det skulle vara då..

Hörs senare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar