Blog Archive

30 sep. 2012

hemma från Simhallen :)


Nu är jag hemma ifrån Eriksdalsbadet efter att ha hejat fram min lillebror sen klockan 13 någon gång och såklart så hejade jag ju på de andra polisen simmarna också. Så det blev ganska länge där trots allt men det var värt det för Christian simmade jätte bra trots att han har haft ont i ryggen. Men han ska ju få knäcka den imorgon igen sen efter det ska det tydligen vara bra ;)

Kan inte sluta att le för har idag äntligen fått träffa Conrad, det får aldrig gå såhär länge mellan vi syns nästa gång. Han är en fantastisk person mer kan jag inte säga för det går ej att förklara hur underbar han är som människa. Man kan bara älska honom :) Behövde verkligen träffa honom eftersom jag kände mig nere innan efter allt som hänt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar