Blog Archive

28 sep. 2012

Gå och sova?

Har inte varit någon bra Fredag utan varit ganska nere så funderar på att skriva i ordning morgondagens program till simgrupperna och sedan hoppa i sängen. För känner att jag verkligen behöver sova om jag ska orka med morgon dagen då jag först ska upp tidigt på morgonen men sen ska jag också till min barndoms vän Amanda som fyller 18år. Så ska fira henne med hennes familj och vänner så det blir nog ganska sent då men ska försöka komma hem lite tidigare för ska upp tidigt på söndag också. För har praktik i Täby klockan 10.00 så jag har fullt upp hela helgen för efter det blir det Eriksdal och heja fram polisen simmarna!

En gång Polisen simmare - Alltid polisen simmare
Klubben som fängslar!

Ja jag kanske har slutat simma och tävla men kommer alltid vara en trogen polisen simmare och supporter för de som har hand om klubben är fantastiska människor som kämpar. 

Ha en fortsatt bra kväll :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar