Blog Archive

13 sep. 2012

Antibiotika i 5dagar

God Dagens!

Idag blev det att stanna hemma från skolan då jag har feber och urinvägs infektion så läkaren som jag var hos igår kväll tyckte jag skulle vara hemma idag. Jag fick dessutom ut skällning för att jag inte uppsökt läkare tidigare i veckan men men skitsamma nu har jag iallafall  gjort det. Så har nu varit och hämtat ut mina tabletter som jag ska gå på i 5dagar morgon, lunch och middag sen ska det vara över iallafall. 

Gårdagens junior möte gick jätte bra, det var så kul att träffa alla söta barn igen och kan erkänna att jag verkligen saknat dem. Så det var så skönt att vara tillbaka och leka alla dessa roliga lekar som finns samt lära känna de nya barnen som börjat under året jag varit borta. Sen var det såklart några barn som försvunnit för att de blivit förstora för gruppen. 
Även personal mötet gick bra men var ej nere i vattnet eftersom jag antog att jag hade urinvägs infektion men stod på land och lyssnade medans de andra var nere i vattnet. Har aldrig vart med om något så kul för chefen hade lektion med dem om hur vi ska ta hand om barnen och föräldrarna. Så de fick ha rollerdynor och samma grejer som vi använder på barnen. Men som jag sa så såg det väldigt roligt ut :)

Skriver senare kanske! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar