Blog Archive

15 sep. 2012

15/9

Så nu har jag äntligen tid att slänga in ett blogginlägg, har varit och jobbat nu på morgonen på Oasen, jag verkligen älskar mitt jobb. Imorgon ska jag praktisera borta i Haninge med Anna så det ska bli väldigt intressant för har aldrig jobbat i den bassängen och vet ej riktigt var det ligger men det ska nog gå bra. Ska hänga med Stina imorgon, vilket ska bli kul. Strax ska jag gå in på maraton sidan för min Chef springer nämligen halv maran idag och de tycker att alla på Trampoolin ska göra det men det vet jag inte riktigt.

Just nu ligger mamma i soffan uppe i vardagsrummet och sover medans brorsan gör det samma fast på soffan i sitt rum. De var så söta när jag tittade till dem speciellt brorsan för stängde jag av tv:n hos.
Min söta lillebror börjar bli stor, kan ej tänka mig vad tiden går fort!

Glöm ej bort att ställa frågor på frågestunden hure ni : http://micaelanorberg.blogspot.se/2012/09/fragestund.html

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar