Blog Archive

10 sep. 2012

100 frågor och svar


1. Hur gammal är du om fem år?
Om 5år så är jag 23år gammal!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mina klasskompisar kanske :)
3. Hur lång är du?
Oj inte alls lång bara 157cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Winter's Bone
5. Vem ringde du senast?
EH vet ej

6. Vem ringde dig senast?
Mamma?
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Ligger i sängen pch kollar på tv :P"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag älskar att prata i telefon :)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inget av det haha :)
10. När såg du senast din mamma?
10minuter sen kanske :D

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa :D
12. När vaknade du i dag?
Eh bra fråga halv 8 kanske :D
13. Vilken är din favoritjulsång?
Last Christmas
14. Vilken är din favoritplats?
Idre
15. Vilken plats föredrar du minst?
Stockholm

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Färdig utbildad journalist
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Att bli lämnad ensam!
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Rebecka :)
19. Hur stor är din säng?
120 säng :)
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar dator

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på, ibland och ibland inte!
22. Hur många kuddar har du i sängen?
2st kuddar
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett bara :D
24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm :)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor :)

26. Är du social?
Ja ibland kanske lite för mycket social :D
27. Vilken är din favoritglass?
Päronsplitt :D
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Cheesecake :)
29. Tycker du om kinamat?
Det är så jävla gott!
30. Tycker du om kaffe?
usch hemskt!

31. Vad dricker du till frukost?
Beror på, ibland te eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida?
Nej eller vet ej riktigt
33. Kan du spela poker?
Nej :P
34. Tycker du om att mysa/kela?
OM jag gör! det är det bästa som finns ;)
35. Är du en beroendemänniska?
Ja det är jag nog, fråga mina ex hahah :D

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Eh vet ej faktiskt :)
37. Vill du ha barn?
Ja det är klart jag vill :)
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja i Frankrike, där kör man med blå ljusen till bankautomater för att de ska få betalt för det kostar nämligen att åka ambulans. Kan tala om att det blev en dyr historia :)
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet men bassäng funkar det med :D

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mig själv eller någon jag älskar. Så mycket små skit blir det :)
42. Äger du dyrbara smycken?
Gör jag säkert :)
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Crimnal Minds
44. Kan du rulla med tungan?
Nej och har aldrig kunnat :)
45. Vem är den roligaste människan du känner?
 Oj gud vad svårt finns flera men Conrad är en som alltid får mig att le :)

46. Sover du med gosedjur?
Nej men gjorde det dock länge :)
47. Vad har du för ringsignal?
Turn the Tide med Ailucrach
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Vet ej, men mamma har nog sparat något tror jag iallafall!
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min morgonrock :D
50. Flirtar du mycket?
Nja ibland kanske vet ej riktigt!

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja det tror jag!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Har inget körkort än :D
53. Vilken var den senaste boken du läste?
"Why not" av Anna Benson
54. Läser du dagstidningen?
Ja på datan såklart :D
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej men har gjort förr!

56. Dansar du i bilen?
I husbilen hela tiden :D
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
105.9
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Vad jag ska göra på fredag
59. När var du i kyrkan senast?
Oj det var nog ett tag sen men ska dit imorgon eftersom jag är junior ledare
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Kan inte bestämma någon gillade faktiskt alla mina lärare i Högstadiet utan dem hade jag inte orkat gå klart skolan. Så de underlättade mycket för mig och jag är grymt tacksam mot dem!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Har aldrig campat i ett tält men i en husbil och husvagn :D
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Mr X var det nog :)
63. Vad lyssnar du på just nu?
Tv:n som går på i bakgrunden
64. Har du varit med i tidningen?
Ja det har jag varit :D
65. Vad är det konstigaste du ätit?
eh vet ej faktiskt tror inte jag ätit något konstigt!

66. Vem såg dig naken senast?
Det var Mr X
67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa
68. Hur imponerar man på dig?
Om man kan laga mat, är snäll och charmig då faller jag :)
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Simon eller Stina
70. Har du någon piercing?
Nej bara i ärat :D

71. Din största vinst?
eh vet ej!
72. Civilstånd?
Singel
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, min blogg, twitter mm
74. Är du fåfäng?
Nej inte enligt mig själv
75.  Ångrar du någonting du gjort?
Det gör jag säkert men pallar inte tänka på det!

76. Hur gammal är din pappa?
49år
77. Vilket är ditt drömjobb?
Journalist
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Flytta ifrån Stockholm
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Nej bara farmors vovve!
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
- Älskar människor som vågar säga vad de tycker
- Tycker inte om folk som beter sig som idioter men ger alltid alla en andra chans
- Hade det inte varit för mina föräldrar som älskar mig med hela mitt hjärta och alla andra som hjälpt mig de senaste åren så hade jag varit död.

81. Svär du ofta?
Ja det gör jag nog :D
82. Sverige när det är som bäst?
Alltid !!!
83. Kan du åka slalom?
Ja såklart
84. Vad har du ätit i dag?
Shepardspaj
85. Vad har du för utbildning?
Är ej färdig än :D

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Mina bröst :O
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Mina lår
88. Vilken är din bästa egenskap?
Är knäpp
89. Vilken är din sämsta egenskap?
Säger ibland saker utan att tänka efter först!
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
eh vet ej!!

91. Saknar du något?
Ja mycket!
92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ibland iallafall jämna år :)
93. Vad gör dig ledsen?
.Folk som säger en sak och sedan bara sviker en
94. Vad gör dig glad?
Mina vänner, familj mm
95. Har du varit gift eller förlovad?
Neeeej aldrig!

96. Vad ska du göra i helgen?
Jobba och umgås med Stina på söndag
97. Vad är det knasigaste du gjort?
Det finns nog massa saker jag gjort :D
98. Vad har du för laster?
Vet ej godis beroende?
99. Vem är din förebild?
Mina föräldrar!
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Se på tv samt svara på sms :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar