Blog Archive

22 aug. 2012

ont i min axel

Så nu är jag hemma från stan efter att träffat Viccan  och bara snackat och umgåtts. Det var skönt att prata behövde prata om en viss sak med henne och hon förstår mig verkligen vad jag snackar om. Kan bara tala om att jag haft en jätte tung sommar pga mycket saker och de är fortfarande tunga men jag har nog inte fattat förrän nu hur jobbigt och ledsen jag faktiskt är. Så det kan nog bli en ganska tuff höst för min del men med all stöttning som jag får av mina vänner och familj ska jag nog klara det hur detta än slutar.

Gårdagen gick jätte bra men känner mig en aning nervös över att jag ska ha grupper själv redan på Lördag, vet ej om jag är riktigt redo för det. Det känns skönt att jag har en dag till på mig att se hur de andra instruktörerna beter sig mot barnen samt föräldrarna. Jag hade iallafall jätte kul igår och det var nog svårare än vad jag tänkte mig. För var helt slut när jag kom hem, det tar verkligen på krafterna att vara i vattnet med flera barn samtidigt och sen inte bli irriterad ifall barnen gör helt tvärtemot. Men jag måste dock ha gjort något igår när jag tog emot de barnen som inte vågar hoppa från kanten för har jätte ont i min vänstra axel. I morse skrek jag så fort jag rörde på den men nu gör det bara jävligt ont i vissa rörelser, så ska smörja in min axel ikväll och be om massage från mamma. Sen är det bara att hoppas att den blir bättre :)

Nu ska jag slappa lite vid datorn för det är jag väl värd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar