Blog Archive

21 aug. 2012

Nervös så jag dör

Har packat mina grejer nu och känner mig så nervös att jag nog inte får i mig någon lunch idag men fick ju iallafall i mig frukost trots att jag fick skit ont i magen. Så just nu sitter jag och pappar mig själv med orden 
Jag vill
Jag ska
Jag kan
Klara av detta och jag kommer klara av detta för jag 
ska göra mitt bästa!

De orden brukar funkar så jag hoppas de hjälper idag också men annars så går det nog bättre nästa gång det iallafall jag tänker. Har ju min underbara familj som stöttar mig och Simon tror verkligen på mig när det kommer till detta så det gäller att jag också gör det. För då funkar det!

Ska andas ut ett tag till och bara ta det lugnt och byta om resten också för sitter fortfarande i min sovtröja :)

Skriver senare! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar