Blog Archive

27 aug. 2012

Min dag

God dagens mina underbara läsare!

Visst hade jag fått ett underbart schema? eller vad tycker ni? Kan iallafall tala om för er att vi startade inte direkt i lugn takt idag. Utan vi hade först en träff med klassen då vi fick reda på att Hagar bytt skola (hon kommer bli saknad) och Alex bytt klass inför denna termin. Efter vi fått våra scheman och allt annat vi skulle få från våra mentorer så hade jag och Petra 2h håltimma pga att vi skulle börja våra lektioner med matten. Så vi chillade lite, bland annat stötte jag ihop med min älskade Stina en snabbis.

Nu kanske ni undrar varför jag inte nämner Jenny och det är för att hon var sjuk idag men har snackat med henne idag dock och hon ska försöka komma i veckan. Men hon slutar med sin pencelin imorgon så snart är hon nog uppe på benen igen förhoppningsvis :)

Jag är helt slut efter denna dag och undra hur trött jag kommer vara imorgon för direkt efter skolan så drar jag till Gubbängen för att se på Speedway. Med mig tar jag Linda ! Hörs lite senare :D


1 kommentar:

  1. Gud vilket hemskt schema du har! :o
    Söta bilder btw! :) <3

    SvaraRadera