Blog Archive

21 aug. 2012

Me tierd

Jag är så trött att jag ser dubbelt just nu så ska strax krypa ännu längre ner under täcket. Min bror ska nämligen väcka mig innan han drar till skolan. För imorgon börjar han åttan, han börjar bli stor min lille bror. De är ganska otroligt vad snabbt tiden går.

Ska även träffa Victoria så då vill jag vara pigg så jag kan skratta mycket.
Nej nu ska jag sova! God natt gott folk!

Ps
Har skaffat mig en personlig tränare som dock är på håll eftersom han inte kan vara där jag är pga flera saker. Conrad ska nämligen lägga upp träningspass för mig så jag kan träna mig i form. Och är det någon som kan lyckas med det så är det han. Han är en så stor inspiration och min förebild!
Nej nu blir det sova, bilden är på Conrad :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar