Blog Archive

20 aug. 2012

Gäst i bloggen

Nu har jag blivit ombedd att göra ett gästinlägg på Micaelas blogg, så då fick jag sätta mig och skriva ihop någonting. Jag har visserligen ingen aning om vad jag ska skriva i inlägget, men det får bli som det blir. Jag bara skriver helt enkelt. Ibland behöver inte saker och ting vara så himla upplagt och planerat för att det ska bli kul att läsa, utan ibland är det just de "meningslösa" inläggen som är kul (nu vet jag visserligen inte hur kul mitt inlägg är då, men ändå liksom). Jag har en förmåga att skriva om totalt meningslösa och oviktiga saker, men någon måste ju skriva om det också och det är tydligen jag som gör det. Dessutom gillar jag att diskutera med mig själv i text (är jag knäpp?). Man får så himla bra svar då, hehe. Nädå, men det är kul att skriva diskussionstexter, inte sant? Jag tycker det är väldigt roligt iallafall.

Kanske borde jag skriva fler sådana texter? Jag kan ju publicera dem på min blogg isåfall. Fast orkar jag? Jag är osäker på det. Just nu bloggar jag mest om musik, naglar och elektroniska prylar, så jag tror jag håller mig till det. Men någon diskuterande text kanske jag slänger in någon gång ibland. You never know.

Och så kommer jag till den biten där jag ska avsluta inlägget. Hur avslutar man det bäst då? Med ett "tack och hejdå" eller "tjadå bloggen"? Jag kan aldrig avsluta inlägg på ett bra sätt. Det känns alltid som att det blir så tvärt. Men jag får väl nöja mig med att skriva något hejdå-liknande och sedan tacka för mig. Typ.

Tjoflöjt och tack för mig.

// Victoria från http://silver.blo.gg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar