Blog Archive

31 aug. 2012

31/8

God dagens!

Kom hem nyss och som vanligt när det blir helg så är det skit väder varför ?? Förstår mig inte på detta svenska väder. Men det tror jag inte jag är ensam om direkt.

Blev inget bloggande alls mer än morgon inlägget igår för direkt efter skolan drog jag vidare till jobbet där jag var till 19 tiden. Sen blev jag hämtad av pappa och vi åkte och hämtade Christian m flera på deras träning. Efter det så var vi och hämtade en massa grejer så var ej hemma förrän vid 21 tiden och då var jag så jävla trött att jag gick och la mig direkt. Det var min dag igår alltså fullt upp som ni kanske förstår och så här kommer det bli ibland på bloggen att jag inte hinner med att blogga varje dag men det är klart att jag ska göra mitt bästa!

Nu är första skolveckan avklarad vilket är hur skönt som helst men hur ska jag klara av resten av veckorna fram till lovet? Jag är typ helt död! Aja skitsamma jag överlever nog! skriver lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar