Blog Archive

10 juli 2012

Tjosvejsan

Efter många om och men i natt så somnade jag vid halv 4 ungefär det var iallafall sista gången jag tittade på klockan. För att sedan vakna till vid sex tiden då jag låg vaken i cirka en timma innan jag somnade om vaknade inte förrän vid 12tiden och då är hela dagen förstörd i mina ögon. Så ikväll blir det en sömntablett vid 22tiden så jag orkar kliva upp imorgon bitti för måste komma igång tidigare på dagarna för när jag sover såhär länge så är jag seg hela dagen.

Ska försöka ta och sätta mig ute och få lite frisk luft senare men känner mig jätte förkyld för nyser hela tiden så träna blir det inget idag heller. Men imorgon får det fan ta och bli det känner mig så jävla lat, vilket min bror inte är sen att tala om för mig om. Bara för att han tränar morgon och kväll den lilla skiten.. :D
Min söta bror

Ha en toppen dag alla underbara läsare så hörs vi lite senare och glöm ej rösta på vilken header jag ska ha för det är ni lite usla på tycker jag :)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar