Blog Archive

19 juli 2012

More of me

Nu är mamma och pappa åter igen iväg på tävlingarna. Men de var hemma i tre timmar så vi fikade med Classe, Pia, Peter och Jessicas mamma och lille bror. Ikväll blir det pankakor med alla de andra. Imorgon ska jag med och heja fram simmarna så jag hoppas vädret blir bra.

Det har varit molnigt ute hela dagen men regna har de dock inte gjort sen vid 10 imorse.

För att följa mer uppdatering från mig så kan ni följa mig på twitter. Sök då på MicaelaNorberg så hittar ni lilla mig. Det är lättare att skriva några ord där flera gånger om dagen. För allt kommer ju tyvärr dock inte ihåg tills jag bloggar. Heter även samma sak på Instagram och kik som jag har på twitter. Följ mig där eller chatta med mig kanske.

Men försöker ju blogga så glöm ej att kolla in här då och då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar