Blog Archive

13 juli 2012

Dagen före..

Nu har jag:

  • Damsugit hela nedervåningen
  • Städat mitt rum
  • Bäddat rent i min säng
  • Plockat ihop min tvätt
  • hjälpt pappa med att fylla på vatten i husbilen
  • Bäddat i husbilen
  • Börjat packa saker jag ska ha med mig (kläder är redan färdigt)
Jag har jobbat stenhårt idag tycker jag själv iallafall men det kanske jag är ensam om att tycka i detta fall, vet inte vad som finns kvar att göra men ska städa lite till här hemma tänkte jag. Men det är jobbigt att springa runt med en snorande näsa som rinner och nysattacker som kommer då och då. Fast en kvinna klarar alltid av en förkylning om man ska jämföra oss med killar som typ är döende när det är förkylda. 
Men jag börjar bli riktigt taggad nu inför att åka härifrån ska bli skönt att komma bort från stockholm och vila upp sig efter denna vår och försommar. Det har varit en ganska jobbig period nu efter det tog slut mellan mig och Simon för det är svårt att stå på egna ben igen efter 10månader i ett förhållande. Dessutom känns det väldigt tomt, vilket också är väldigt jobbigt. Därför är det så skönt att vi fortfarande är så goda vänner som vi är. Någon kille är jag inte heller ute efter just nu utan vill vara singel ett tag och dessutom kommer det att hitta någon som kan slå Simon. För han är den mest underbara person jag någonsin träffat i mitt liv och han var den bästa pojkvän man kan ha!

Nej ni här kan jag inte sitta hela dagen! Hörs senare!

1 kommentar:

  1. sv: Okej, det var ju inge vidare! :/ krya
    jo det är bra :)
    tack detsamma!

    SvaraRadera