Blog Archive

9 juli 2012

Nedräkningen har börjat

God morgon alla underbara läsare!

Skulle ha träffat min underbara Stina idag men när jag vaknade för ungefär en timma sen så kände jag mig inte helt hundra. Har väldans ont i halsen, så dagen blir att spendera i sängen med att lyssna på ljudbok och bara koppla av så jag mår bättre imorgon. För då kanske det blir att träffa henne imorgon istället men det beror på hur jag mår imorgon bitti förstås för vill ju inte smitta någon. 

Ni har väl inte glömt att rösta på vilken header jag ska ha här på bloggen? Om ni inte har gjort det så gör det gärna för behöver eran hjälp för har lite svårt att bestämma själv. Här kommer länken som tar er direkt dit: http://micaelanorberg.blogspot.se/2012/07/vilken-header-hjalp.html

Nej nu ska jag fortsätta med att lyssna på min ljudbok och sätta på mig ett par strumpor för fryser lite om mina fossingar. Men varför skriver jag det här? haha jag är knäpp :) Ha en bra dag så hörs vi senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar