Blog Archive

15 juli 2012

Lag VM + Party!!

Chris Holder och Jag

Darcy snygging Ward och jag



Ja igår var jag ju som sagt Lag VM finalen i Speedwayn där svenska laget inte alls levererade men det gjorde dock Danmark som vann. Två blev Australien och tre Ryssarna som gjorde en grym poäng plockning i de sista heaten så de gick om Sverige. Efter själva speedwayn så hade de byggt upp som ett nöjes, eller vad man ska säga fält. På ena sidan var det en Dj som spelade en massa musik på hög volym och den andra Monster som är sponsor till bland annat Chris och Darcy sin vip lounge :) Dit upp hittade såklart jag och pappa så vi kunde festa loss med killarna som nog druckit en aning för de dansade som man aldrig förr sätt. haha! Det var kul att se hur de festar och träffa dem utan för speedway banan liksom, det var en häftig upplevelse så där var vi i kanske 1h för innan hade vi vart i husbilen ett tag så klockan var nog tolv när vi kom tillbaka.

I husbilen hördes dock båda musikställerna som om de var inne i husbilen, och de höll på till klockan 02.00 innan det blev tyst. Somnade visserligen innan men vaknade till Sista låten. Nu är jag på Öland så ska ut och hjälpa till att plocka fram fikat, skriver väl mer senare för nu är mobilen laddad också!

KramKram

1 kommentar:

  1. Riktigt kul att läsa! Jag är en tjej på 15 år som verkligen älskar speedway! Vart lite avis när jag såg bilden på dig och Holder. Min absoluta favvo!!! :D

    SvaraRadera