Blog Archive

28 juli 2012

18år = myndig

Grattis till mig själv på myndighetsdagen. För idag fyller jag 18år och det firas med släkten nere på Öland. Dock saknas tre personer men de finns med i våra tankar för de är kvar hemma i Stockholm.

Vi var nyss nere och badade för andra gången. Idag var det lite kallt men skönt ändå. Det är toppen väder och jätte trevligt att alla är här.

Min morfar har tydligen inte haft tid och att ringa och säga grattis så mycket betyder jag. Men det ska inte få förstöra min dag. Klarar mig bra ut honom för det har jag gjort innan.

Bilder på presenter kommer senare troligtvis när jag kommer hem till Stockholm. Samt så ska jag börja blogga bättre. Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Nu ska jag vara social!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar