Blog Archive

11 juli 2012

17 dagar kvar

Nu närmar sig min 18årsdag med stora steg och jag tror inte riktigt att jag fattar hur mycket ansvar jag kommer behöva ta. Måste defenetivit börja hjälpa till mycket mer hemma än vad jag gjort tidigare, det kommer bli räkningar och jag själv måste skriva under saker och ting. Lite läskigt faktiskt om jag ska vara helt ärlig mot er.

Vart vaken sen halv 10 tiden men har hjälpt pappa med att fixa ute och i husbilen för snart bär det av på semester, vilket ska bli underbart. Sen har jag också städat toaletten här nere för den såg för jävlig ut så nu är det bara att duscha och packa grejer som jag ska ha med mig till Simon ikväll. Ska nämligen sova hos honom samt äta mat hos hans farmor och farfar, vilket ska bli jätte kul för de är så himla gulliga tycker jag. Vi får väl se om det blir så mycket bloggande idag eftersom jag ska umgås med Simpa men ska försöka iallafall att skriva några gånger till.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar