Blog Archive

16 juli 2012

16 Juli

Morsning Korsning!

Har precis varit ute och hjälpt pappa och saltat ute för att det inte ska växa en massa ogräs så nu tänkte jag försöka blogga, en sista gång på dator på ett tag. För efter lunch åker vi vidare mot Ullared fast vet ej hur långt vi åker idag det åter står och se antar jag. På torsdag vet jag iallafall att jag kommer vara på Camping vilket innebär el och lättare för mig att blogga med mera.

Det är väldigt mulet och grått ute vilket är väldigt trist, tycker det varit såhär hela sommaren faktiskt men ibland glimtar solen fram. Sen blåser det som det alltid gör här på Öland, och det är kalla vindar så det gäller att klä på sig om man ska vara ute. Känns inte alls som sommar så jag hoppas sommaren kommer snart till Sverige iallafall så man slipper detta dåliga väder som varit på sista tiden. Min förkylning blir ju knappast bättre av detta väder, eller blir den det kanske?

Funderar att efter min födelsedag åka hem till Stockholm själv men vet inte har ej bestämt mig än om jag ska göra det. Vi får se hur mycket tålamod med min familj som jag har men det finns väl en chans att jag tar bussen hem efter min födelsedag.

Vi hörs senare antar jag ! Ha en toppen dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar