Blog Archive

29 juni 2012

Visste ni detta om mig!


1. är du kär? - Ja jag är kär!
2. har du snusat? - Nej tycker det är äckligt
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - ush nej!
4. har du hällt sprit över ngn annan? -Ska man ha sprit ska man väl ändå dricka den? :P
5. har du blivit dumpad? - Ja det har väl alla vart med om
6. har du blivit slagen allvarligt? - Nej
7. tar du droger? - Nej verkligen inte! är emot sådant!
9. har du pussat en tjej? - Ja
10. hatar du någon? - Nej men ogillar!
11. älskar du någon? - Ja det gör jag!
12. har några av dina vänner svikit dig? -Ja !
13. har du djur? -Nej tyvärr ej!
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - eh ja :D
15. hatar du dig själv? - Nej varför ska jag?
16. gillar du orange? - Nope men det är väl okej!
17. har du haft/har oskyddat sex? - Ja !
18. har du nån sjukdom? - Nej
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - om jag har fråga bara Simon hahah XD
20. har du en gris? - Nej men kanske ska skaffa en eller ? :P
21. har du en plattång? - Ja men använder den aldrig!
22. har du en bror? - Världens bästa lillebror!! <3
23. har du sjukt bra humor? -Ofc i have :D
24. är du brunett? - Ja det e jag!
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Har inte gjort det på länge kanske ska börja med det igen! :D
26. tycker du om hästar? - Inte riktigt min grej!
27. har du en hund? - Nej men vill ha!
28. har du skilda föräldrar? - Nope!
29. har du gått på simmskola? - jaa ofc!
30. har du sagt bög till en kille? - vem har ej gjort det?!?!
31. har du sagt fitta till en tjej? -Tyvärr samma sak här! :(
32. har du fuskat? - Beror på vad vi snackar om! :D
33. har du en teve på ditt rum? - jepp :D
34. har du lunar? - Har haft men ej längre!
35. har du MSN? - ja det har jag :d
36. har du en syster? - Nej!
37. har du bruna ögon? - nope har blåa ögon!
38. gillar du att fota? - Inte direkt men ibland kan det var kul!
39. har du sett dig själv brinna? - Vad är detta för fråga?? :O
40. hjälper du dina vänner? -Ja absolut!
41. gillar du tacos? - om jag gör :d
42. tycker du att du är söt? - Nja sådär kanske :d
43. har du dansat? -  Jaoo fast bara på skoj!
44. har du spelat fotboll? - ja men också där på skoj!
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - aa det gör jag! <3 
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? -nej :)
47. har du ätit sniglar? -  blääääää nej aldrig
48. äger du en locktång? - Ja någonstans på mitt rum!
49. gillar du att tugga tuggummi? - Gör det jämt!
50. borstar du tänderna varje morron - Nästan alltid
51. gillar du kläder? -nej det är lång tråkigt!
52. hatar du falska vänner? - ja
53. gillar du räkna matte? - nej fy fan
54. älskar du någon nu? - Ja det gör jag
55: har du gråtit inför en vän? - klart jag har!
56. kan du sjunga? - Ja det kan jag!
57. har du sett nån dö? - Nej!
58. säger du vad du vill? -ja tyvärr inte alltid så bra!
59. är du stor? - nej!
60. vad är ditt hela namn? - Annica Micaela Norberg
61. kan du mer än två språk? - Ja!
62. är du kortare än 1.60? - hehe aa :P
63. älskar du sommaren? - Det är den bästa årstiden!!
64. älskar du vintern? - Älskar inte men det är mysigt!
65. har du mer än 6 par skor? - hehe det har jag säkert :D
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Alltid!
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Hahha aa det har jag :d
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - A det har jag också!
69. gillar du att städa? - Finns det nån som gö det sådant fall hör av er :P
70. gillar du att sova länge? - ääääälskar :)
71. har du vart med om en olycka? - aa det har jag!
72. är du förvirrad? - Ibland
73. har du mer än 6 par byxor? - har jag säkert!
74. har du förlorat en vän? - ja det har jag!
75. gillar du att shoppa? - nja ibland beror på!
76. har du varit i paris? - nej men åkt förbi med husbilen!
77. gillar du spindlar? - Aldrig blä!
78. klarar du dej själv? - eh jaa det gör jag!
79. har du lagat mat? -ja det har jag ckså gjort!
80. är du klantig? - haha e bara lite grann!
81. har du foppatoffler? - ofc!
82. har du mer än 20 låtar på din data? - ja det tror jag iallafall!
83. sminkar du dej innan skolan? - nej men ska kanske börja med det igen :D
84. har du träffat en kändis? - ja om speedwaay stjärnor räknas!
85. har du mer än 7 par nagelack? - Har jag säkert :D
86. har du busringt? - ofc!
87. har du skällt på din bror? - mhm tyvärr så sker det ibland!
88. har du en vän som skiter i dig? - om någon skiter i  mig ser jag väl inte denna person som en vän ?
89. har du velat göra saker men vågar inte? -  Det är klart man ha!
90. sover du med nått gosedjur? -Ja det som jag fick utav min  farfar när jag föddes!
91. har du åkt nånstans utan att du får? - mhm det har jag!
92. vill du bara bort ibland? - Det tror jag alla känner ibland att man bara vill bort.
93. har du tältat? -ja
94. har du brännt dig? - om jag har!
95. har du lekt med levande ljus ? - det med!
96. har du lekt anden i glaset? - aa
97. får du sms ibland? - ja väldigt fta
98. bor du i skåne? - Nej,,,
99. gillar du hip hop/rap musik? - Det är okej
100. är du på sista frågan nu? - det är jag och det är synd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar