Blog Archive

18 juni 2012

Öland

Jag skrev ett inlägg tidigare men min mobil verkar inte ha velat komma upp. Så skriver ett nytt nu istället fast det blir kanske lite längre.

Vi kom ner vid 13tiden efter en snabb lunch på burger king i Kalmar. Väl här har pappa klippt gräsmattan och själv har jag vart och handlat. Skönt att det är så nära butiken. Nu har vi precis ätit middag och pappa ligger och sover på min säng. Senare blir det jordgubbar med glass. Det ska bli riktigt Jävla gott ska jag tala om.

Kan inte lova att det blir så mycket bloggning denna vecka. För under dagarna kommer jag ha fullt upp med att fixa här ute. Men ska iallafall försöka blogga några gånger om dagen. Nej nu ska jag se vidare på nyheterna. Hörs senare!


1 kommentar:

  1. Sv: Jag tycker den är jättefin! Men jag hade ingen aning om att du gillar speedway?? :D Vilket lag hejar du på?? =)

    och vi är i Simrishamn nu :) Kram

    SvaraRadera