Blog Archive

17 juni 2012

Micaela Dissar

Ska dissa flera saker idag som jag stör mig på något grymt mycket och jag tror inte att jag är ensam om att störa mig på dessa grejer.


  • Min pojkvän har ju ljudet på sin mobil även nattetid utifall något skulle hända, vilket jag tycker är jätte bra men det jag däremot blir förbanad på och det hände igår. Det är att han just nu har två mobiler och när han inte svarar på den ena och klockan är halv ett så fattar man ju att personen kanske sover eller något. Men denna person smsar vidare till en annan person. OBS. jag är ej arg på den som smsade först för den smsa bara en gång. Den jag däremot blir riktigt förbanad på är den som sedan smsar på Simons andra mobil bara för att han fått ett sms av denna andra personen att Simon ej svarar. Vad är felet på folk egentligen? En sak är om det är viktigt men det som de ville få reda på i natt klockan halv ett var när han skulle hämta dem. Kommer man på en sådan grej mitt i natten? Så jävla irriterande, vilken planet bor du på mannen?!

  • Bussar som inte går på söndagar, det gör ju min kär 135 inte. Utan min mamma fick komma och hämta mig i fruängen, sådant är också irriterande för folk är faktiskt ute och rör sig på Söndagar också. När jag skickade in en insändare till Mitt i Söderort fick jag svaret att det var gamlingar som åkte den! Vilken planet kommer SL ifrån? jag är fan inte panisonär? 

Vad stör ni er på? och vad dissar ni? skriv gärna en kommentar, så läggs det upp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar