Blog Archive

17 juni 2012

Hemsk känsla

Ligger nu i sängen och har en hemsk känsla i magen. Saknaden efter Simon är väldigt jobbig just nu. Fattar faktiskt inne varför det känns såhär för det borde de inte göra. Men det är alltid värst på kvällar och nätter. Jag hoppas att min resa till Öland imorgon kan få mig att koppla av och inte tänka så mycket. För då går tiden sa mycket Snabbare tills jag får träffa honom igen.

Det är viktigt med positiva tankar och jag kommer ju ändå få snacka med honom. Men tänker inte störa honom för det skulle inte jag vilja. Så mycket kommer vi nog inte snacka. Ett god morgon sms och kanske ett samtal på kvällen.

Imorgon åker jag och pappa så tidigt vi kan. Allt är iallafall färdigt packat och jag tänker sova i bilen. Så nu måste jag verkligen sova för annars kommer jag inte orka kliva upp ur sängen imorgon. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar