Blog Archive

28 juni 2012

Hem till de södra förorterna

Då så sitter jag på bussen påväg hem. Det ska bli skönt att komma hem har inte sovit hemma sen innan jag åkte till Öland. Alltså nästan två veckor. Det är på tiden jag tillbringar lite tid hemma. För på lördag åker jag ut till Jessicas landställe. Vilket ska bli kanon mysigt sen dröjer det ju inte länge förrän det blir ner till Borås, västkusten och framför allt Ullared med familjen.

Sen är det Öland och min 18års dag som gäller innan vi åker vidare med husbilen till Tyskland. Så det blir en mysigt semester för min del. Även om jag kommer ledsna på familjen ska det bli skönt att umgås med dem. Tror verkligen jag behöve det både psykiskt och fysiskt.

Ska även se till och hitta något till Simon i Tyskland för det är mindre än en månad kvar innan han flyttar hemifrån. Han fick i tisdags av mig 10st smörknivar i olika färger, två skärbrädor (en liten och en stor) och sen var det något mer men det kommer jag inte ihåg just nu.

Nu har jag bytt buss också och fan vad jag var duktig att skriva nu då men det känns bra att skriva. Nej ska ta det lite lugnt nu och kolla lite på Instagram. Följ mig vet jag: Simonsflicka

Hörs sen kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar