Blog Archive

22 juni 2012

Glad midsommar!!

Jag ska försöka ha en bra midsommar även om jag inte kan sluta tänka på Simon. Han har troligen dragit på sig en hjärnskakning och det var därför han blev hemma. Tycker så synd om min älskling och igår ville jag bara hem till honom. Men ska dit på söndag så fort jag kommer hem för att ta hand om honom.

Mamma och Christian kom iallafall sent igår kväll. Jag låg till ock med i sängen när de kom för all orolighet igår gjorde mig så trött.

Vi var nyss och köpte jordgubbar så snart är det dags för midsommar lunch. Tycker inte det känns som midsommar men det gör det nog snart. Bara alla ungdomar kommer igång så går polis och ambulans bilarna efter varandra mot köpingsvik.

Jag önskar er alla en riktigt glad midsommar och ta hand om varandra. Hörs lite senare!

1 kommentar:

  1. Har frågestund på bloggen skulle vara grymt om du frågade något www.claudiasfoton.webblogg.se

    SvaraRadera