Blog Archive

1 juni 2012

Ensam i en stor säng

Antar att jag ska försöka sova nu så jag orkar kolla klänningar imorgon utan att gnälla. För det värsta jag vet är ju shoppa men ska göra mitt bästa för Stinas skull.

Känns en aning konstigt att inte ha pratat med Simon. Men jag överlever det och detta är bra för mig antar jag. Saknar honom fruktansvärt mycket men vet att jag snart får träffa honom. Jag tror att jag börjat växa i mig själv för ett halvår sen hade jag inte klarat av detta. Stolt över mig själv!

Pappa är tydligen påväg hem nu så han är väl hemma om två timmar och det är bäst för Hasse att han kör försiktigt. Vill ha min pappa hel hem från Linköping. Men det tror jag han gör.

God natt på er sov sött.

1 kommentar:

  1. Kan inte du berätta lite om ert förhållande? Vad går bra, vad går dåligt? Tjaffsar ni mycket, om vad, hur löser ni det? Vad är det absolut bästa med ert förhållande?

    SvaraRadera