Blog Archive

28 juni 2012

Allting har ett slut

Jag skriver detta i ett inlägg och ber sedan om att få en massa frågor om detta tråkiga hemska saker för att det ska blir lättare att gå vidare.

Simon och jag har gemensamt att valt att gå skilda vägar pga olika saker och detta känns bäst för tillfället. Detta hände i Tisdags och det betyder inte att jag inte älskar Simon utan det kommer jag alltid att göra ovasett vad som händer i framtiden. Vi är mycket goda vänner och det är en annan sorts kärlek och detta har tagit hårt inte bara på mig utan även Simon. Det är aldrig enkelt att säga adjö i ett förhållande och där med ber jag er respektera att jag inte vill svara på några frågor.

Den tid som vi haft tillsammans har varit fantastisk och den kommer vi båda alltid minnas för vi har vart med om mycket roliga saker. Här kommer lite bilder från våran tid tillsammans:























Vi får se vad framtiden utser och är det ment att vara oss kanske det blir vi igen. Men det är inget som vi vet än. Denna tid med Simon har varit en lycklig period i mitt liv och skulle inte vilja ändra något med den. Simon är en fantastisk människa, pojkvän och vän.

Hans vänskap till mig kommer betyda mycket i mitt liv för honom kan jag alltid vända mig till och det vet jag. Nu var det ute!

Nu väntar jag på att Simpa ska komma och äta med mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar