Blog Archive

29 juni 2012

29/6

Tjenanixen :)

Har städat hela dagen fram till nu så mitt rum är städat, tvätten upp plockad och då insåg jag att Simon har jävligt mycket kläder här. Men de kan han hämta efter hand, tycker han ska koncentrera sig på sin flytt i första hand, vilket han också gör. Har även packat grejerna inför i helgen då det blir Jessicas landställe samt att jag kommer ha fullt upp i veckan som kommer för ska träffa lite vänner, träna med mera. Det ska bli intressant hur det blir men framför allt behöver jag snacka med några tjej vänner. För jag behöver verkligen prata ur mig lite :)

Ska skriva ett tack inlägg senare men just nu vill jag bara skriva att folk inte behöver oroa sig för att jag inte mår bra pga det som hänt mellan mig och Simon. Klart att det är jobbigt men jag mår bra och jag bearbetar detta tillsammans med min familj och Simon. Men tack för all omtanke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar