Blog Archive

24 juni 2012

10månader med underbaraste pojkvännen

Kan inte fatta att det är 10 hela månader sen vi blev tillsammans, tiden går så fort. Men en sak som jag kan säga och det är att jag aldrig någonsin känt så för någon. Så fort jag hör honom eller ser på honom börjar det kiklas i hela mig. Det går inte med ord förklara hur förälskad jag är i Simon. Faller bara mer och mer för honom och jag undrar hur förälskad man kan bli!

Undrar ganska ofta hur han står ut med mig. För att vara tillsammans med mig är inte det enklaste. Men det gör han och med hjälp av honom kan jag förbättra mig till en bättre flickvän. En mer fantastisk kille får man leta efter. Jag trodde dessa killar fanns i sagor men jag har hittat min dröm prins.

Med allt detta finns det bara en sak jag vill komma fram till. Och det är att jag älskar dig Simon Tobias Berglund och med dig vill jag leva med i resten av mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar