Blog Archive

2 juni 2012

1 tröja och gammal vän!

Precis hemkommen ifrån Skärholmen och en trevlig eftermiddag med Stina där vi snackat om allt och ingenting men mycket köpt blev det inte. Men en tröja blev det som jag ska ha över ett svart linne och ser ut så här:
Både jag och Stina gillade tröjan iallafall så därav så köpte jag den men sen var det så mycket människor runt omkring så tappade fokus lite på det jag höll på med. Träffade däremot Erica från min gamla skola, hon tog studenten förra året från Stockholms Praktiska. Det var jätte kul att träffa henne och vi stod nog och snackade i en halvtimma om allt från skolan till gamla vänner till nutida grejer. Saknar henne ibland faktiskt man blir så glad av och snacka med henne sen var det kul att få höra om vissa grejer ifrån skolan eftersom hon fortfarande har kontakt med några.

Men nu är jag hemma igen och tar det lugnt och längtar efter Simon för nu har jag inte snacka med honom på mer än 24h och inte hört hans röst på 48h. Vi får se om han ringer ikväll men det blir förstås om han får tag på en mobil.

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar