Blog Archive

1 maj 2012

Mini Golf

Älskling ska bara fixa i ordning sig sen ska vi dra och köra minigolf och jag ska vinna över honom så att ha gråter sig till söms :P haha <3

Allt känns mycket bättre än igår men ändå inte fast jo det känns mycket bättre just nu, det var skönt att få prata ur när han väl kom hem. Fast nu struntar vi det och glömmer går dagen och går vidare med livet och tittar på det positiva här i livet för det är så mycket.

Läste precis att simmaren Alexander Dale Oen hittads livlös i duschen på hotelet där det norska landslaget bor på under deras tränings läger. De försökt uppliva honom en timma men han dödsförklades till sist. Började nästa gråta när jag läste detta och det gör ont i hjärtat, han är en stor man och förebild och hela simvärlden kommer gå förlusten om en fantastisk simmare. Mina tankar går till de norska landslaget, hans familj och vänner. Må han vila i frid!
Ibland känns det så värdelöst!! Kommer sakna att se han på de stora simtävlingarna, jag undrar vad han dog av? Detta gör ont trots att jag inte känner honom och även om jag ej simmar så är han en stor idol och förebild för mig.
Bilden tagen från svt.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar