Blog Archive

20 maj 2012

Lite fakta eller nåt iallafall :D


SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Mamma
2. Sov med dig i samma säng? Simon
3. Du delade ett riktigt skratt med? -  Brorsan
4. Du gick på bio med? - Simon
5. Du höll i handen? - Mamma
6. Du gick på stan med? - Oj tror det var Jenny och Petra
7. Du delade en pizza med? - Mamma
8. Du ringde? – Simon
9. Skickade ett sms till dig? - Simon
10. Du kramade? – Farmor
11. Gjorde dig lite besviken? - Min pojkvän
12. Du skrev med på msn? – Ingen aning
13. Du snackade skit om? - Ja du bra fråga
14. Du åkte bil med? - Det minns jag inte...
15. Gav dig en komplimang? – Simon typ
16. Du kollade på film med? - Simon
17. Du åt med på restaurang? - Minns ej
18. Betalade något åt dig? -Simon, mamma och pappa hela tiden typ XD (bortskämd)
19. Grät inför dig? - Oj bra fråga, tror det var Petra men minns inte mina vänner är så starka, bara jag som gråter.


KOMPISAR
1. Är du ofta med dina vänner? - När jag orkar, efter allt som hänt är det ganska svårt
2. Vad brukar ni hitta på? - Prata, se på film eller bara larva oss.
3. Säg namnen på några riktigt bra vänner? - Stina, Jenny, Petra, Petra och Malin
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Ja alltid!
5. Har du hatat din bästa vän? - Inte hatat men varit förbanad på!
6. Litar du på din bästa vän? - Ja det gör jag!
7. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? - aa tyvärr
8. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? - aa det har de!
9. Vart bor de du umgås med mest? – De bor runt om i stockholm eller utanför
10. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Det händer väl ibland kanske
11. Har du ljugit för någon kompis någongång? - Ja för deras egen skull
12. Har någon kompis ljugit för dig någongång? - Ja både för min skull och för att de är idioter
13. Ljuger du för dina vänner ofta? – Nej aldrig!
14. Vilken kompis var du senast med? - Stina tror jag
15. Har du många kompisar i din klass? - Ja de är bäst!
16. Vilka/Vem är du mest med i din klass? – Jenny och Petra
17. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? – Amanda och Malin


SEX/KÄRLEK
1. Är du singel nu? - Nej långt ifrån
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - klart jag föredrar långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Ja jag gör det just nu!
4. När hade du sex senast? - 2veckor sen typ
5. Har du kört oskyddat sex? - Händer ibland kanske:D
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej!
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? -Jag är väldigt svartsjuk
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Ja dumt nog ja!
10. Haft sex på fyllan? – Kanske det kanske
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? – nej aldrig
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - Ja !
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? - Nej absolut inte!
14. Somnat gråtande pga kärleken? -  ja oja ! tyvärr !
15. Varit på en blind date? - inte blind date men date typ
16. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? - Den jag är tillsammans med nu, Jag och Simon har varit tillsammans i 9månader på onsdag :)
17. Har du någonsin varit kär? – Ja jag är det just nu
18. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? - oja det har jag..


BOENDE
1. Bor dina föräldrar tillsammans? - JA
2. Har du eget rum? - Ja
3. Egen dator? – Ja
4. Egen tv? - Ja
5. DVD? - Ja
6. Boxer? – Nej
7. Internet? - ja
8. Vilka färger går i ditt rum? – Blå och vit
9. Har du trosor på din golvyta? – Nej det är ny städat
10. Får man plats att sova fler än en i din säng? – Ja ofc
11. Är köket stort? - Lagom
12. Ismaskin? - Vi hade förr!
13. Micro? - Ja
14. Glass i frysen just nu? - Hahha aa det har vi
15. Fler än ett badrum? – Har två
16. Badkar eller dusch? - Bara dusch
17. Tvättstuga? - Nej
18. Balkong? - JA
19. Bra grannar? – Ofc 


DIVERSE
1. Favoritfärg? – Svart och rosa
2. Mobiltelefon? – Samsung
3. Oskuld? - haha nej
4. Senaste filmen du såg? – Junior
5. Senaste låten du lyssnade på? – Känn ingen sorg för mig göteborg
6. Vad åt du till middag igår? - Italienskt
7. Har du duschat idag? – Nej
8. Vad var det senaste du sa till din mamma? – När är det mat?
9. Vad var det senaste din mamma sa till dig? – Snart
10. Har du skolkat någongång? – ja tyvärr för många gånger
11. Är du en svartsjuk person? - ja
12. Går vänner före en partner? - Det beror på!
13. Kommer du bra överens med din familj? – Ja
14. Vad ska du äta till middag ikväll? – Pasta med köttfärssås
15. Har du några syskon? 1 underbar lille bror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar