Blog Archive

31 maj 2012

Följ underbara Elisabeth

Jag känner henne inte mer än det jag sett på sofias änglar och läst om henne i sin blogg. Men denna kvinna måste vara en av de modigaste som finns och kommer att finnas. Genom att dela med sina ner och upp gånger i sin cancer så får man lära sig så mycket. Hon har fått mig att förstå att livet är en gåva och man vet aldrig vad som kan hända i framtiden, för du kan dö idag eller om flera år. Elisabeth skriver just nu om vad hon tror är hennes sista vår i livet, att göra en sådan sak och låta andra följa med är otroligt stark.

Såhär beskriver hon sin blogg:
Före detta träningsfreak som älskar livet och hatar att var sjuk. Har en obotlig cancer som jag fajtas med varje dag, varje timme, varje minut. Min yngsta son har en CP skada och har speciella behov vilket tar upp mycket av mitt liv. De två äldre sönerna är aktiva i flera sporter. Min sjukdomshistorik kort: Bröstcancer 1997, återfall i skelett och lever september 2008, diagnos spridd bröstcancer som ej går att bota.

Jag är Elisabeth.

 http://joelisacadam.blogspot.se/

Klicka på länken och läs om denna fantastiska människan! Jag hoppas att hon får en bra sista vår och sommar med sina 3barn och man. Livet är inte rättvist så just därför måste man ta vara på det och vara mån om varandras bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar