Blog Archive

23 maj 2012

23/5

Tja mina söta trogna läsare!

Ursäkta att jag ej blogga igår men hade fullt upp. Först hade jag fyra timmar matte nationella som inte direkt gick toppen. Sen umgicks jag med Linda efter skolan och var på speedway. Inte så kul eftersom Bajen stor torska igår. Vissa av förarna kan de ta och skicka hem. Det är okej att förlora men dålig stil att slå av när man ligger sist som bland annat Gollob och Walasek gjorde. Sådant irriterar mig något enormt.
Det är så tråkigt för de har ju bra förare men det känns inte som någon lag stämning. Så piraterna vann rättvist i mina ögon iallafall.

Efter speedway så åkte jag hem till min älskling där jag ska bo tills på fredag. Tycker alltid det är lika mysigt att sova hos min älskling.

Det innebär att jag inte kommer ha någon dator och jag tror inte jag tar med datorn till Öland. Så det mesta av bloggningen kommer ske från mobilen men det får ni ta. Är snart i skolan iallafall men skriver lite senare!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar