Blog Archive

29 apr. 2012

TOPP 3

Tänkte toppa tre stycken bra böcker som jag tycker alla bör läsa!

boken på 3 plats är:
Nataschas bok om hennes 3096 dagar som fången efter blivit bortförd på vägen till skolan, här berättar hon om allt som skedde innan för dörrarna. Rekommenderar verkligen denna bok men om ni läser den var beredda på att det finns starka scener som är fruktansvärt hemska!

Boken på 2:a platsen är:
Boken handlar om Patriks liv under den tiden han var kriminell, en spännande men hemsk historia du får läsa om men sanningen. Det är som snabba cash fast i verkligheten, en fruktansvärd hemsk men intressant bok för er som är nyfikna på den kriminella världen eller vad man ska säga!

Boken på 1:a platsen är:
C av Anna Benson. En självbiografi där hon berättar om hur det känns att falla för en dubbelt så gammal och kvinna för första gången. Hur de sedan fick reda på att hon har cancer. En hemska sorglig historia men oerhört modigt att berätta en stor del av sitt liv. Det kan nog hjälpa många unga tjejer! Absolut bästa boken på länge som jag läst. Så nu måste jag ju köpa hennes nya bok "why not".


Som ni kanske förstår är alla tre böcker verklighets baserad och jag tycker ni ska läsa dem sedan kan ni skriva vad ni tycker om dem. Om ni har några förslag på bra böcker som ni tycker jag bör läsa så skriv boken i en kommentar, så får jag ta och läsa den!

2 kommentarer:

  1. sv: vadårå :O
    självklart :D jag gör ett inlägg nu :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Härlig blogg du har! :) Man blev riktigt glad av att kika in här :)

    SvaraRadera