Blog Archive

30 apr. 2012

Lagom skoj

Detta blev en lagom rolig dag, Simon ligger uppe i sängen och vilar och fått för sig att vi ska åka till tyresta och gå. Jag som hade hoppats på att vi skulle hitta på något roligt tillsammans men där blev jag lika besviken som vanligt tydligen. Har inte bestämt mig men funderar på att dra hem ikväll om han nu ska träna, så jävla skoj är det inte att jämt behöva sitta och vänta på honom. Jag har ganska mycket att fundera över när det gäller allt runt omkring mig just nu, det är något som inte känns rätt men jag kan inte sätt ord på vad det är. Vilket är oerhört jobbigt....

Känner att min besvikelse är ganska hög på ganska mycket just nu men antar att jag måste fortsätta kämpa trots att jag inte vet vad jag ska göra längre...




2 kommentarer:

  1. Sv: Så lite så :) Tror det blir runt 21-22 någon gång :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Va häftigt! Hoppas det går bra för honom :) och jaa, gärna! Skriv när du lagt till mig så lägger jag till dig direkt =)

    och ikväll ska jag på middag hos mina föräldrar och sen ska jag och pojkvännen gå till majbrasan :)

    SvaraRadera